0
Your Cart

FAQ

Product Information and Inventory

This site uses the machine translation service to translate the entire site so that foreigners can know it. Since it is translated mechanically, it may not be the correct translation. Please note that we cannot take any responsibility even if there is a mistake due to the accuracy of translation.

Availability of Pre-order and Reservation Items may fluctuate due to stock shortages or production constraints. Thank you for your understanding.

Order Process

  • Place Your Order

Click the “Add to Cart” button, and the quantity and amount will be displayed in the “Shopping Cart.” Click “Proceed to Checkout.”

  • Order Confirmation

After entering the delivery details and payment method, please confirm the details and click “Place Order.” An order confirmation email will be automatically sent from our store.

  • Payment and Shipping

Upon confirmation of payment at our end, we will prepare the shipment and notify you by email once it has been dispatched.

Shipping Fee

For reserved items, shipping fees will be invoiced separately.

Payment Methods

Payment by bank transfer is accepted.

Delivery Information

We use services such as Japan Post for delivery. Please note that depending on the region or the size of the item, the shipping method may be subject to change.

Returns and Exchanges

We do not accept returns or exchanges except for defective items.

商品情報‧在庫について

このサイトは機械翻訳を導入しています。誤りやわかりにくい表現があるかもしれませんが、ご了承ください。

予約‧お取り寄せ商品は在庫が不足した場合があります。予めご了承願います。

ご注文の流れ

  • ご注文

「カートに入れる」ボタンをクリックすると「ショッピングカート」に数量と金額が表示されますので「レジに進む」ボタンをクリックしてください。

  • ご注文内容のご確認

お届け先の指定やお支払い方法等をご入力いただきましたら、内容をご確認の上、「注文する」をクリックしてください。当店より注文受付メールが自動配信されます。

  • 入金‧発送

当店で入金確認ができ次第、商品の発送準備を進め、発送が完了した際には、メールでお知らせいたします。

送料について

予約商品のため、送料は別途請求させていただきます。

お支払いについて

銀行振込によるお支払いが可能です。

配送について

配送は、日本郵便などでお届けします。

地域や商品の大きさによりましては、発送方法を変更することもございますが、何卒ご了承ください。

返品‧交換について

商品の返品と交換は、不良品の場合以外はお受けしておりません。